Kalle har sovit i våran säng sedan han föddes ungefär. han hade en kort period där vi försökte få honom att sova i sin säng och gud vad han skrek. vi bråkade många gånger för att han skrek och vi buffade, vaggade och gungade..INGENTING hjälpte. han fick sova i våran säng. 
 
kalle har ju börjat krypa nu och igår kände jag att han borde sova i sin säng. iaf när han ligger och sover själv som på dagen och på kvällen innan vi går och lägger oss just för att han kan ta sig runt i sängen och han säger aldrig någonting när han sovit klart utan han kryper omkring och väntar på att någon ska ta upp honom :P
 
så inatt provade vi och vi började med att amma I våran säng, sedan nattade jag honom i hans säng. han trodde att det var lekdags så han blev jätteglad men somnade tillslut. och där sov han till 01, då vaknade jag av att han var ledsen och då fick han självklart sova hos oss ♡
 
många har varit på mig om att han är så stor och han borde sova i sin säng och blablabla men jag har bara skrattat lite och sagt "hehe jaaa..." men bara väntar på att familjen ska bli redo. vi har bestämt att han ska nattas i sin säng och att vi provar klappa/buffa när han gnisslar men att han får komma till oss om han är ledsen, han kommer sova i sin säng hela natten när han är redo ♡
 
 

Kommentera

Publiceras ej